28 May 2012

Şiir yazdıran şiirler var!

hatırlat da haziran’ın sonlarında çocukluğumu yakalım 


sen beni öpersen belki de ben fransız olurum
şehre inerim bir sinema yağmura çalar
otomobil icad olunur, zarifoğlu ölür
dünyadaki tüm zenciler kırk yaşından büyüktür.

-senegalliler dahil değil

sen beni öpersen belki de bulvarlar iltihablanır
çağdaş coğrafyalarda üretir cesetlerini siyaset bilimi
o vakit bir sufiyi darplarla gebertebilirsin
hayat bir yanıyla güzeldir canım, sen de güzelsin

-yoksa seni rahatsız mı ettim?

sen beni öpersen belki de aşkımız pratik karşılık bulur
ne ikna edici bir intihar girişimidir şimdi göz göze gelmek
elbette ata binmek gibidir seni sevmek sevgilim
elbette gayet rasyoneldir attan atlamak

-freud diye bir şey yoktur.

sen beni öpersen belki de ben gangsterleşirim
belki de şair olurum seni de aldırırım yanıma
bilesin; göğsümde hangi yöne açmış tek gülsün
yani ya bu eller öpülür, ya sen öldürülürsün.

-haydi iç de çay koyayım.

ah muhsin ünlü

8 yorum:

  1. Bloga elim boş gelmiş olmayayım, Mim'in var bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim, hoşgeldin :)
      Bu mim olayını birtürlü anlayamıyordum sonunda ben de mimlendiğime göre anlamanın vakti geldi :D çok "mutlu" oldum şimdiden söyliim ;)

      Sil
  2. Merhaba...
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim :-))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)
      Gelirim ;)

      Sil
  3. İlk defa okudum süpermişşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok deli bi şiir ben de çok sevdim paylaşiim dedim :)

      Sil
  4. Merhaba
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen bu siteyi izle kısmını tıkladım. Artık izleyicinim:))
    Senide benim bloguma beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim özgecim ;) mutlaka gelirimm ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...