14 May 2012

Kankiiiimm Doğum Günü Postu Yaptım Sana!


Kelimeler yetmez dedim oturdum bütüüünn resimlerimize baktım :) Küçüklükten başlasaydım bir daha ki doğum gününe anca yetişirdi o yüzden sadece şu son iki yıla baktım.. Biriktirdiğimiz anıları hatırladım, her şey dün gibi canlandı gözümde, bir kaç tanesini de bu kareye sığdırmaya çalıştım, çok sıkıştılar minicik kaldılar ama sen zaten hepsini görür görmez hatırlıcağın için ya da hiç unutmadığın için sorun yok :)

Küçücüktük biriktirmeye başladığımızda anılarımızı da, fotoğraflarımızı da, hayallerimizi de, yolculuklarımızı da, güzellikleri de, gülüşleri de, ağlamaları da, gezmeleri de, tozmaları da...........

Seninle dünyanın öbür ucuna bile giderim, şimdi gidelim de gelirim :) ee şeey bilirsin gezmeyi severim :)

Hayatımda olduğun için çok şanslıyım canım benim! Düşünsene şu muhteşem karelerden biri bile eksik olsa boşluk olurdu ki sen olmasan nice günü boşa yaşamış olurdum!

Doğduğun için teşekkürler!!

Doğum günün kutlu olsun (kalp)
Seni çok seviyorum (kalp)
Biricik Kankime mektup :) (kalp)

P.S: Daha yazacaktım ama kalemimin mürekkebi bitti! (kalp)

4 yorum:

  1. benim canım canım canımmmmmm !!!!! o kadar çok seviyorum ki seniiii !!! beni yine oralardan mutlu musmutlu ettin :))) tek bir tane fotoğrafı bile hatırlamamam mümkün mü o kadar çokk anının tek bir tanesinin bile biraz da olsa gerilere itilmesi mümkünmü seninle olan?? o fotoğraflardan birini bile olmasaydı dediğin gibi yerinde boşluk olurdu seni çok çok çooooook seviyorummm hayatımı dopdolu yapan biricik kankim (kalp) :))

    YanıtlaSil
  2. thanks ;)
    of course i'd like to :)

    YanıtlaSil
  3. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or bloglovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir post olmuş :)

    Farklı bir blog keşfetmek isterseniz bloguma beklerim... ;)

    http://topukluayakkabilarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...