11 May 2012

Birthday girl :)



Bu şarkı NİL'den bana gelsin ozaman bugün :)

11 yorum:

  1. Dogumgunun kutlu olsun : ) Ben de cok severim bu sarkiyi ve Nili : )

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederimm :) Nil bi tane yaa :)

    YanıtlaSil
  3. Sen doğdun ben senin gelişinle yeniden doğdum :)))
    belkide o yüzden hep minik hep biraz daha çocuk ruhlu kaldım :)))
    sen beni kendinle birlikte büyüttün,hep güldük eylendik arada hüzün yapınca ben hep sardın sarmaladın beni pamuk gibi kalbinle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim iyi ki bu dünyaya geldiğimde beni sen karşıladın :) ne kadar şanslıyım ki sen beni heyecanla bekliyodun :):)

      Sil
  4. Doğum günün kutlu olsun! Nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. aa izmirden bi tane mektup geldi ama seninki henüz ulaşmadı :) gelir gelmez yazarım ;)

      Sil
  6. hey gec de olsa mutlu yillar :) is sebebi ile istanbul disinda her yerde yasadigimdan cukulatani alamadim henuz :) ama sozum soz!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...