14 Nis 2012

Size abajur yaptım

Deli tasarımcının evinde görüp beğendiğim abajur ne zamandır aklımdaydı. Sadece bir abajur iskeleti lazımdı. O da bende yoktu. İzmir'e gittiğimde Kızlar Ağası Pasajında istediğim ebatta bir abajur iskeleti yaptırabileceğim yeri keşfettim tesadüfen :) Orada çalışan adam 5 dakikada istediğim abajur iskeletini yapmıştı bile.


Sıra bu abajura istediğim şekilde bir ruh vermeye gelmişti. Önce renkli kumaşlarla denedim. Çok güzel olabilirdi ama sonra Siyah tül koyunca aralara Ela tamamen tül olsa daha güzel olur dedi. :)


 Ben de abajuruma siyah bir gelinlik giydirmiş oldum. Hem ince hem kalın tül kullandım.




 Bir de renkli boncuklarla ışıltılar kattım. Şimdilik abajur ayağım olmadığı için aynamı kullandım. Fotoğraf çekerken güzel gözüksün istedim :)

 

Ben yaparken çok eğlendim. Sizin de bu yağmurlu hafta sonunda evde canınız sıkılırsa, odanıza şöyle bir göz atın. Eminim, olduğu kılıktan sıkılmış birkaç eşya bulacaksınız. Hemen küçük dokunuşlarla değiştirin onları. Renk katın, boyayın, kumaşla kaplayın, üstüne bir şeyler yapıştırın. O da mutlu olsun siz de :)


3 yorum:

  1. MArifetlim benimmm ;) ellerine sağlık harika oldu :)
    Tam benim ruh halim gibi siyahın hüznü , renkli boncukların neşesi insanın içine işliyo bide ışık kattıkmı tam olcak aydınlancak her bir duygu ;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş! acaba iskeleti nereden buluruz ki istanbul'da? özendim ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) istanbul'da ivir zivir satan carsilarda boyle eski tarz marangozcularda fln bulabilirsin belki ya da avizeci abajurcu gibi biyerler vardir mutlaka. Bi cikip gezmek lazim tabii, yaparsan post edersin artik ;) merak ederim ben simdi :)
      sevgilerr

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...