7 Nis 2012

İzmir Resim Heykel Müzesi ve Galerisi

İzmir'e gidip de sergi gezmeden edemedim :) Babamın önerisiyle Konak'taki Resim Heykel Müzesi ve Galerisi'ne gittim. Bu 3 katlı binada resim, seramik, heykel, fotoğraf ne ararsanız var :)
Benim yakalayabildiğim sergiler bunlar:

24 Mart- 10 Nisan 2012
Altın Testi Seramik Yarışması Sergisi

29 Mart- 12 Nisan 2012
Buca Eğitim Fakültesi Mezunları Geleneksel III. Resim Heykel ve Seramik Sergisi





Benim favorim ise buydu :)

BAZEN HERŞEY TERS GİDER!
30 Mart - 15 Nisan 2012.
Faruk Müftüoğlu, Resim Sergisi

Faruk Müftüoğlu'nun resimleriyle sevdiğim yerlerin sokaklarında dolaşıyormuşum gibi hissettim.


Çan - Çanakkale

Mykonos :)


Mustafa Öztunay, Eski Türk ve Osmanlı Evleri Fotoğraf Sergisi
Mustafa Öztunay'ın fotoğraflarıyla Türkiye'nin dört bir ucuna gidip, çok eski zamanlardan günümüze kadar ayakta kalabilmiş, içine çok hayatlar sığdırmış, bazısı yorgun düşmüş, kimisi de zamana karşı direnen evleri görüyoruz.

Bursa Cumalıkızık Köyü, Eski bir köy evi

Ayvalık Cunda, Neoklasik Mimarı Örneği

Sergiler bitmeden gidip görün derim. Hayatınıza bir mola verin o resimlerin, fotoğrafların içine dalın biraz orda yaşayın..

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...