23 Mar 2012

Retro araba merakı

60'lardaki o klasik arabaları maalesef hatırlıyorum diyemeyeceğim ama filmler, kitaplar,afişler, müzikler video klipler sağolsun! Son olarak da retro çılgınlığı sayesinde her şeyden haberimiz oluyor. :) 
O kadar çok isterdim ki pembe bi Chevrolet Corvette'm olsun.. Gerçeğini alamayacağım için oyuncağını aldım ben de :)



Bu su yeşili eski tarz olan oyuncak arabayı görünce bayıldımm :) Aslında birine hediye almıştım ama o kadar çok beğendim ki veremedim. Başka da yoktu aynısından aldığım yerde :( Ama kızmaz o bana ;)


Bazen diyorum geç mi geldim dünyaya? Sanki 60'larda yaşasaydım daha mı çok yakışırdı giydiklerim? Ya da daha mı havalı dururdum bu arabaların içinde? İşte bazen öyle diyorum, gidip gidip geliyorum.. Merak etmeyin her şey için şükrediyorum. :) 







6 yorum:

  1. Sanırım bende hediye olarak alsam, vermeye kıyamazdım :) çok güzeller gerçekten. Benimde iki, üç tane var çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  2. hayırrrrrrr!! 60larda yaşasaydık 70lerin o muhteşem bol paçalarını 80lerin çılgın (bazen kabus:p ) rengarenk modasını kabarık saçlarını kaçırıcaktıkkk!!! şimdi 20lerden başlayıp 2000lere kadar istediğimizi deneyebiliyoruzz :)) ki sende daha da gerilere gidip kabarık etekleri sımsıkı korseleri bile giyebilicek bir ruh var :))

    YanıtlaSil
  3. ahh dimii yaa olsa da giysem :):)

    YanıtlaSil
  4. havziş çok doğru demiş Denizcim. Şimdi her istediğini giyme zamanı. Bu tip arabalar da kiralanabilir belki. Bir gün gözlüğünü fularını kapar kiralarsın bir tane. :) Haha! Acayip cool olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy kesinlikle böyle bi gün yaşamalıyım ben :) o günün de keyfini çıkarırken bloğumda fotoğraflarımı paylaşmak nasip olur inşallah :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...