23 May 2013

Gelin Berlin'e gidelim


Berlin'e indik, otele geldim, camımı açtım, miss gibi ağaç ve yağmur kokusunu içime çektim ve üstümü değiştirip çıktım. Resepsiyondan Berlin haritasını aldım, gerekli metro duraklarını işaretledik. Pespembe şemsiyemi açtım, yağmuru özlemişim.




İlk durağımız Berlin Duvarı'ydı. O tarihi duvara çizilin grafitiler o kadar anlamlıydı o kadar canlıydı ki kendimi 3 boyutlu bir filmin içinde gibi hissettim. 


O kadar çok resim çekmişim ki burada en beğendiğim bir kaç tanesini sizin için birleştirdim :) Yoksa hiç bitmeyen bir post olucaktı.


Broşürler, iki duvar arasına sıkışıp kalmış insan seli, duvardan atlayan adam, bilim adamları, öpüşen Brejnev ile Hönecker, duvarı parçalayıp geçen Trabant..


Köprü korkuluklarındaki bu kilitler benim çok hoşuma gitti. Birbirlerini kalplerine bu kilitle kilitleyen aşıklar, sanki "köprünün altından çok sular geçti ama biz hala birlikteyiz" der gibiydi..


Bu mağaza gördüğüm en renkli, en orjinal takıcı tokacıydı galiba :) Tukadu'ya hayran kalarak, avize küpere kulaklarımı tavan yapmak isteyerek ayrıldım ordan, ama aklım hala orda :)


Berlin'den kartpostalımı, shot bardağımı, uçağımı, Berlin rozetimi aldım geldim :)

Size şimdiden iyi hafta sonları.
Ben çok özlediğim bi yere gidiyorum, geldiğimde haberiniz olur zaten ;) Sürpriz olsun :)

6 yorum:

  1. anahtarlığı çok beğendim.. resimler güzeller.. insan o duvara bakarken bile ne kadar kültür farkı olduğunu anlayabiliyor.. kilitleri bende çok beğendim..ne diyelim iyi gezmeler sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim, anahtarlığıma nazar değdi galiba ya kırıldı ama yapıştırıcam :)

      Sil
    2. ciddi misin kırılmış olmasına gerçekten üzüldüm.. uzaktan nazar değer mi bilmiyorum ama maaşşallah diyim yine de :) ben çok beğenmiştim çünkü :) iyi akşamlar..
      birde kelime doğrulamasını kaldırsanız.. :)

      Sil
    3. :) kelime doğrulamasını kaldırdım, öneriniz için teşekkürler :)
      Herkes çok beğendi ya artık bilmiyorum nazar mı dikkatsizlik mi :)
      sevgilerr

      Sil
  2. bana sürpriz olmuycak olan sürprizin postunu sabırsızlıkla bekliyorummm :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...