1 Kas 2012

Kolyem antikacıdan mı desem yoksa Yeşilköy pazarından mı :)


Geçen gün Yeşilköy pazarının altını üstüne getirdim ve ne zamandır pazarlara uğramadığımı fark ettim. Özlemişim gerçekten. Çok iyi pazarlık yaptığım söylenemez. Mesela bi tezgahta elbise bakarken, yanda bi ablanın kıran kırana indirim yaptığını görünce gerçekten alkışlayasım geliyor. Yılların ustası pazarcı bile pes ediyor hem indirimi yapıyor hem de kredi kartına komisyon almıyor. Ablaya buradan saygılarımı sunuyorum :)



Ben de bu kolyeyi görünce vuruldum. Kolye&küpe takımı şeklinde satıyorlardı (hiç sevmem takımları). Güzelim kolyeye bir de boncuklar takmışlar. Tabii ben hemen onları çıkardım, küpeleri de hediye veririm diye düşündüm. Hatta kolyeden çıkan boncuklarla bir çift daha küpe ve bir kolye daha yapılabilir :) neyse bunu sonra değerlendiririz!


Şimdilik Yeşilköy pazarından aldığım bir diğer parça olan altın varaklı kazakla ve yeşil elbisemle gayet güzel birer kombin oldu diye düşünüyorum :) siz ne dersiniz?

6 yorum:

  1. Bende cok begendim ve sırf bu post bile blogunu ızlemeye almama yetti.
    Bende beklerim bloguma begenirsin umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) çok sevindim beğenmene :)
      güzel postlarını artık ben de okuyorum ;)

      Sil
  2. bu kazaktan ben de istiyorum ama hiç bir yerde bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yeşilköy pazarında buldum ama stradivarius etiketliydi, umarım sen de bulursun ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...